• זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות

ניקיון משרדים בערב

ניקיון של המשרד שלכם בשעות הערב זה חלק מאוד חשוב ללקוח שלכם, אם במשרד מתקיימת קבלת קהל או שאתם מארחים אורחים או לקוחות פוטנציליאים במשרדכם זה חשוב מאוד לתת להם חווית שירות על הצד הטוב ביותר.

אתם כרגע במשרד ?

תעיפו לרגע מבט מהיר על סביבת עבודה שלכם, הפח במשרד מפוצץ ואף אחד לא ריקן אותו כבר כמה ימים ?

הרהיטים מלאים באבק ? השטיחים מלאים בכתמים ?

חדר האוכל או המטבחון מלוכלכים מלאים בכלים ?

השירותים מריחים רע וחסר נייר טואלט וסבון באופן תמידי ?

אם התשובה לחלק מהשאלות או לכולן היא כן, כנראה שאתם זקוקים לשירות ניקיון משרדים בערב, אם יש לכם כבר חברת ניקיון כנראה שהיא לא עושה את העבודה שלה כמו שצריך בשביל זה אנחנו כאן !

חשיבות הניקיון במשרד לעובד

מנהלים רבים חושבים בטעות שניקוי המשרד הוא חלק הכי פחות חשוב מהניהול השוטף של המשרד, אבל זוהי טעות נפוצה.

נכון שיש דברים חשובים כמו בניית אסטרגיית שיווק, העסקה ופיטור העובדים או קביעת מחירי מוצר, אבל אסור בשום פנים ואופן להזניח את המשרד לזלזל בחשיבות של ניקיון המשרד, משרד נקי הוא מפתח להצלחה עסקית של הארגון.

העובדים שוהים שעות ארוכות מהיום שלהם במשרד, ואם סביבת העבודה היא לא הגיינית ונעימה, זה עלול לפגוע בתפוקה של העבודה שלהם, להוריד מוטיבציה וכמובן יגרום למשרד שלכם להראות מוזנח ולא מסודר.

חשיבות הניקיון במשרד ללקוח

משרד מלוכלך ומוזנח יגרום ללקוח לחשוב שאתם מזלזלים בו ויש סיכוי שרק בגלל רמת התחזוקה והניקיון הירודה במשרדכם הוא ילך ויסגור עסקה עם מתחרה שלכם.

לכל בעל עסק ידוע שהתדמית של העסק היא מאוד חשובה, משרד מלוכלך יראה על כישורי ניהול לא טובים, יצביע כל קושי כלכלי או אולי הכי גרוע על כך שאין לכם שום הבנה בסיסית בשירות ותדמית.

בגלל כל הגורמים האלה ברור למה משרד נקי = עסק מצליח, לא משנה אם זה באופן עקיף או ישיר, הקפדה על סביבת עבודה נקיה תעלה את תפוקת העובדים וגם יגרום למשרד שלכם להראות יותר מקצועי ואמין ללקוחות פוטנציאליים.

איך לבחור חברת ניקיון למשרד בערב ?

קןדם כל צריכים להקטין את האפשרויות, לא כל החברות מספקות שירות ניקיון משרדים בערב עם או בלי מפתח.

לאחר מכן חשוב לבחור חברה שמסוגלת לעמוד בציפיות שלכם, שיכולה להתאים את סדר העבודה לגודל המשרד, חברה גדולה לא תמיד תרצה לעבוד עם משרדים קטנים וחברה קטנה לא תמיד תצליח לנקות משרד ענק.

עליכם להבין (בעזרת חברת שירותי הניקיון) את הצרכים ואת המטלות הניקיון שהמשרד הדרושות וכמובן גם את התדירות – לדוגמא :

  • כמה פעמים ביום לנקות את השירותים ?
  • שאיבת אבק בשטיחים ?
  • פוליש לרצפה ?
  • ניקוי אבק מרהיטים ?
  • האם יש מטבחון ?

בנוסף חשוב לבדוק באילו חומרי ניקוי החברה משתמשת, האם הם פשוטים וזולים ? או שהחברה משקיעה וקונה מוצרים איכותיים וידידותיים לסביבה.

וחשוב מהכל – אם מדובר בניקיון של המשרד בשעות הערב, אתם חייבים לוודא שחברת הניקיון היא אמינה ומבצעת בדיקות רקע פליליות על העובדים שאותם היא מעסיקה, זכרו – אתם נותנים לחברת הניקיון גישה למשרד לפעמים בשעות שבהם לא נמצא אף אחד, עליכם לבדוק שהחברה אמינה וחלילה לא תנצל את זה שיש לה מפתח למשרד שלכם על מנת להסב לכם נזק.

למה לנקות בערב ?

במהלך היום ישנם עובדים רבים במשרד ולפעמים גם לקוחות, מנקה שתבוא בשעות העומס עלולה להפריע לעובדים לעבוד ולהתרכז בעבודתם, או חלילה ליצור איזושהי אינטריגה בין העובדים למנקים – לכן מומלץ להזמין את שירותי ניקיון בשעות הערב, לאחר שעות העומס של המשרד, יחסית ריק וניתן לנקות ביסודיות.

שירותי הניקיון של חברת פרו קלין בע"מ

  • החברה שלנו מספקת שירותי ניקיון מובילים בתחום ניקיון המשרדים, נספק לך שירותי ניקיון עם מפתח לאחר שעות הפעילות כשהמשרד סגור או שיש מעט עובדים.
  • אנחנו חברה אמינה מובילה בתחומה בעלת ניסיון רב ומוניטין גבוה.
  • נספק לכם שירות מקצועי, תוכלו לסמוך עלינו בעיניים עצומות, אנחנו בודקים את העובדים שלנו עם זכוכית מגדלת ומוודאים שהם אמינים עושים עבודה נפלאה ונקיה.
  • נספק את כל חומרי הניקיון באיכות הגבוה ביותר – ללא פשרות.
  • אנחנו משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה, ונייר טואלט חסכוני ורב שכבתי מפנק.
  • הצוות שלנו מאומן ונאמן, ידאג לכך שהמשרד שלכם יבריק ויהיה בו ריח טוב כך שיהיה כיף לשהות בו במהלך כל היום.
ניקיון משרדים בערב
ניקיון משרדים