• זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות

מחפשים חברת ניקיון בתל אביב ? חברת ניקיון ס.צ פרו קלין מספקת – שירות 24 שעות בתל אביב והסביבה.

אנו מספקים שירותי ניקיון ופוליש כולל אחזקת מבנים ללקוחות פרטיים ועסקיים.
חברתנו מספקת שירותים עם איכות גבוהה בכל תחומי הניקיון השונים לבית או לבית העסק.

ניקיון דירה ובתים פרטיים, משרדים ורשויות, חנויות, חדרי מדרגות, מחסנים, חצרות ועוד…
ס.צ פרו קלין מתחייבת לבצע את כל העבודות לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

אנו חברת ניקיון שמקפידה על עמידה מדוייקת בלוחות הזמנים שנקבעו מראש.

ס.צ פרו קלין מספקת את כל הציוד הנדרש לניקיון, אנו משתמשים בחומרי ניקיון אכותיים ביותר שיש כיום בשוק וזאת על מנת להבטיח תוצאות מושלמות ומעסיקה צוות נרחב של  עובדים רציניים, אמינים, מקצוענים ובעלי נסיון בתחום.


צוות העובדים שלנו מקפידים על הופעה יצוגית נאה והתנהגות נאותה.

כל הלקוחות שלנו זוכים לטיפול אישי ומסור על ידי הצוות.

איזה שירותי ניקיון אנו מציעים בתל אביב ?

  • שעות עבודה גמישות – ניתן להתאים את שעות העבודה על פי דרישת לקוח ובהתאם לשעות צורכי המשרד.
  • ניקיון יסודי – חברתנו מעניקה גם שירותי ניקיון יסודיים כולל ניקוי בתים ועסקים באמצעות מיכשור ומכונות מיוחדות וחדישות, ניקיון יסודי של החלונות התריסים, הכלים הסניטרים, מסילות ומסגרות.
  • ניקוי משרדים ומוסדות – שירותי ניקיון ותחזוקה שוטפת במהלך יום הפעילות של המשרדים הכוללת שטיפת רצפות, ניקיון שירותים ואמבטיות, ניקוי שטיחים וריפודים, ניקוי כל רהיטי העץ כגון כסאות שולנות ארונות ומדפים על ידי חומרים אכותיים לשמירה וחידוש העץ , ניקיון חלונות ווטרינות , ניקוי התריסים, ניקוי מזגנים ומוצרי חשמל נוספים, ניקוי נברשות ויתר אביזרי תאורה.
חברת ניקיון בתל אביב

שירותי ניקיון שוטפים גם בסוף היום בסיום פעילות המשרד.

  • ניקוי חלונות – אנו מבצעים שירותי ניקיון לחלונות בכל גובה וגודל על ידי ציוד מתאים צוות סנפלינד מוכשר, ניקיון דירות כולל הברקת חלונות.
  • אחזקה חודשית – חברת ניקיון ואחזקה שוטפת של מוסדות כולל אספקת חומרי ניקוי , נייר טואלט ומטהרי אוויר .

במסגרת שירותי אחזקה שוטפת קיימת אפשרות לניקיון יסודי הכולל ניקוי רהיטים, שטיחים וחלונות ופוליש לרצפות.

דירה חדשה – חברתנו תדאג למסור דירה נקייה ומבריקה, ללא גרורות וסימנים שנותרו לאחר השיפוצים (כגון: מלט, צבע ,חומרים אקרילים)  וללא כל זכר ללכלוך שהשאירו דיירים קודמים תוך שמירה על אריחי הבית היקרים.

שירותי ניקוי חניונים – ניקיון החניונים יעשה בתאום לשעות פעילות ועל פי רצון הלקוח.

ניהול וועד בית – שירותי ניקיון לחדרי המדרגות והמעליות, שמירה על הניקיון בחצר וחדרי האשפה ואחזקה שוטפת של הבניין ברמה.

ניקוי לאחר שריפה – אנו מבצעים ניקיון יסודי לבתים לאחר שריפה לקירות, לתכולה, חלונות, וילונות, רהיטים, פוליש  ליטוש שיש וכו'..

ולסיום מדוע כדי לבחור בס.צ פרו קלין בתל אביב מבין שאר חברות הניקיון הקיימות בשוק ?

ס.צ פרו קלין הינה חברת ניקיון בין הוותיקות שבין חברות ניקיון השונות.

המחירים שלנו סבירים ומתאימים לכל כיס !

אצלנו תמצאו עובדים מנוסים ומקצועיים, שירות אדיב והכי חשובות תוצאות מושלמות….

ניקיון משרדים

 

 

שירותי ניקיון בתל אביב

הבחירה מבין מספר רב של חברות ניקיון בתל אביב עלולה להיות מאוד מבלבלה לעיתים. מספר החברות הינו רב ועל פניו נראה כי הן מספקות את אותם השירותים אך אין זה מדויק. לכל חברה אג'נדה משלה וסל שירותים אותו היא מספקת. לכן, על מנת לבחור מבין החברות הרבות בעיר חשוב תחילה להבין מה בדיוק אתם מחפשים. להתייעצות עם איש מקצוע ולקבלת שירות נוסף בנושא, אנו בפרו קלין נשמח לעשות לשירותכם.

היתרונות של חברות ניקיון בתל אביב

ניקיון המשרד או העסק שלנו הוא נושא מאוד חשוב כיוון שהוא משפיע רבות על התחושה אותה אנו משדרים לקהל לקוחותינו. משרד נקי ואסתטי הוא משרד מזמין ולכן חשוב מאוד להשקיע בשכירת חברת ניקיון. לחברות מסוג זה מספר יתרונות משמעותיים:

  • איכות העובדים- לרוב העובדים בחברות מסוג זה יהיו איכותיים ואמינים, בעלי הכשרה נכונה והדרכה בנוגע לכל סוג חומר בו הם משתמשים על מנת להחזיר למשרד שלכם את המראה המוקפד שלו.
  • חומרים איכותיים- לרוב חברות אלו, ישתמשו במגוון רחב של חומרים איכותיים וכן במכונות החדישות ביותר על מנת לספק את התוצאה הטובה ביותר לה אתם זקוקים.
  • מעבר לניקיון- חברות ניקיון אינן מספקות אך ורק שירותי ניקיון פשוטים אלא אחזקה ותחזוקה מלאה של המקום. כגון עבודות בתחום החשמל והאינסטלציה ואפילו גינון. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם איש האחזקה שלכם מטעם החברה והכל יטופל.

בחירת שירותי ניקיון בתל אביב בצורה נכונה

העיר תל אביב עמוסה בחברות ניקיון שונות המציעות שירותים שונים. כאשר אתם בוחרים בחברת ניקיון שימו לב מה השירות אותו היא מספקת כולל. מומלץ לבחור בחברות המספקות שירותים נרחבים כך תוכלו להרגיש כי העסק שלכם נמצא בידיים בטוחות וכי לכל בעיה תקבלו מענה ראוי. בפרו קלין אנו נספק עבורכם חבילת שירות אשר תיתן מענה לכל בעיה או קושי המתעוררים במשרד וזאת מעבר לשירותי הניקיון. אנו מכשירים את העובדים שלנו כך שיספקו עבורכם מענה מקצועי ואיכותי. בעזרת ניסיון לא מבוטל הן בתחום והן בניהול צוות עובדים מובטח לכם תוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

 

חברת ניקיון תל אביב

רבים בוחרים את עזרתה של חברת ניקיון תל אביב על מנת לשמור על מראה מוקפד ואסתטי של המשרד, הבית או העסק. כולנו יודעים שלניקיון ישנו תפקיד מאוד חשוב בנראות של הבית או של המשרד שלנו ולכן חשוב מאוד להשקיע בו. חברות ניקיון רבות מספקות הן שירותי ניקיון והן שירותי אחזקה על מנת שהמשרד שלנו ימשיך לתפקד ברמה הגבוהה ביותר. פרו קלין היא אחת החברות הבולטות בשוק בתחום זה.

טיפים לבחירת חברת ניקיון תל אביב

מכיוון שמספר החברות בעיר הינו גדול מאוד, חשוב לשים לב למספר טיפים אשר יעזרו לכם לבחור את החברה הנכונה:

  • שירות- חברות שונות מציעות שירותים מסוגים שונים. בחנו תחילה את הצורך הפרטי שלכם והחליטו מהו סוג השירות לו אתם זקוקים. לאחר מכן חפשו אחר החברה שתוכל לתת מענה לצורך זה.
  • המלצות- היעזרו בהמלצות של חברים או מכרים אשר שכרו חברה שכזאת. כמו כן, תוכלו לקרוא ביקורות באינטרנט ולבקר באתר של כל חברה וחברה על מנת לקבל רושם ראשוני.
  • מחיר- לכל חברה טווח מחירים משלה. הגדירו מראש מה התקציב שלכם וכך תוכלו לחפש אחר חברת ניקיון אשר תספק לכם את המענה הטוב ביותר עבור המחיר המשתלם ביותר.
  • ניסיון- כמובן שלשנות ותק והניסיון השפעה רבה על הבחירה. חפשו אחר חברה אשר לה שנות ותק רבות בתחום מה שלרוב מעיד על ניסיון לא מבוטל.

היתרונות של חברת ניקיון

אין ספק כי משרד נקי או עסק נקי, הוא מקום מזמין יותר אשר משדר מסר לקהל הלקוחות שלנו. זוהי הסיבה שחשוב מאוד להשקיע בבחירת חברת ניקיון איכותית ומקצועית אשר תספק לכם את כל שירותי הניקיון והאחזקה להם אתם זקוקים. פרו קלין הינה חברת ניקיון באזור המרכז הפועלת כבר שנים רבות בתחום הניקיון והאחזקה. אנו דואגים להכשיר את צוות העובדים שלנו ברמה הגבוהה ביותר ולספק לכם את כל הכלים והמידע לו הם זקוקים על מנת לספק עבורכם עבודה איכותית, מקצועית וללא רבב. לכל שאלה בנושא וכן לבחירת המסלול הנכון בעבורכם הצוות שלנו ישמח לתת לכם את מענה ראוי.