• זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות

פוליש קריסטל לרצפה – שאלות ותשובות על הפוליש הקריסטלי

פוליש קריסטל – קיימים סוגים שונים של פוליש, כאשר כל פוליש מתאים לסוג רצפות מסוים, ולכל פוליש תוצאות שונות מעט. מטרת כל סוגי הפוליש היא להבריק את הרצפות, מטרתו של פוליש קריסטל הוא לשמר ולחדש מרצפות ולהעניק להן מראה מבריק. רצפה שעברה פוליש קריסטל תראה כמו רצפה חדשה.

פוליש מסוג זה מעניק מראה יוקרתי ונחשב לאיכותי מאוד.

תהליך פוליש קריסטל

פוליש קריסטל נעשה באמצעות צמר מגנזיום, איתו מנקים את הרצפות. בשלב שלאחר מכן מוחדר החומר אל תוך השכבה העליונה של המרצפות על ידי תהליך של חימום הרצפות שנעשה עם מכונת פוליש.

שמירה על פוליש קריסטל

לאחר ביצוע פוליש קריסטל יש להימנע מניקיון והרטבת הרצפות למשך מספר ימים. במידה ומטאטאים את הרצפה, יש לעשות זאת בזהירות על מנת לא לשרוט את הרצפות.

לצורך שמירה על הפוליש לאורך זמן רצוי לעשות שכבת מגן מתאימה, וכמו כן לנקות את הרצפה רק בחומרי ניקיון מתאימים.

כדאי לבצע פוליש לבד או לשכור חברה מקצועית ?

ביצוע פוליש הוא עבודה לאנשי מקצוע בלבד. עבודת הפוליש נעשית בנפרד על כל מרצפת, וזאת על מנת להגיע לדיוק ולגוון אחיד בכלל המרצפות. לצורך כך נדרשת חברה מקצועית, ובעלת ניסיון רב.

מה ההבדל בין פוליש קריסטל לפוליש ווקס ?

ההבדל העיקרי בין פוליש קריסטל לפוליש ווקס הוא באופן בו ההברקה מתבצעת ובסוג החומרים בהם נעשה שימוש.

הווקס הוא חומר לציפוי המרצפות והחסרון העיקרי שלו שבעת גרירת חפצים ורהיטים על הריצפה נשארים סימני גרורות כי הציפוי של הווקס יורד.

פוליש קריסטל לעומתו אינו מותיר סימני גרורות על הריצפה מכיוון שאופן ההברקה שונה, היא נעשית בהליך מגנזיום המחדיר את חומרי ההברקה למרצפות.

כל כמה שנים יש לבצע פוליש קריסטל ?

פוליש קריסטל מחזיק במשך 3 שנים, בתנאי שהעבודה נעשתה כשורה ומתחזקים אותו נכון.

איך לשמור על פוליש קריסטל לאורך זמן ?

לאחר טיפול של פוליש קריסטל בבית או בבית העסק, חשוב לשטוף את הריצפה אך ורק באמצעות חומר משמר קריסטל (ניתן למצוא בסופרים השונים סנו מגן קריסטל).

המוצר מרוכז הוא משמר את הברק ואף מוסיף למרצפות שכבה נוספת של הברקה.

הברק, אינו פוגע במרצפות, וניחוחו עמיד לאורך זמן. בכל שטיפה תתווסף לרצפה שכבת ברק מיקרונית נוספת שתגביר את הברק שלה.

האם ניתן לבצע פוליש לריצפת גרניט פורצלן ?

אסור בתכלית האיסור לבצע פוליש בריצפת גרניט פורצלן, מומלץ מידי שנה למרוח שכבת סילר על ריצפת גרניט פורצלן, חומר הסיר מפחית את רמת ספיגת הריצפה ומקטין סיכוי שהריצפה תיספוג חומרים שונים.

פוליש קריסטל


מה ההבדל בין עוזרת בית לחברת ניקיון ?

חברות ניקיון השונות מציעים מיכשור מקצועי וחומרי ניקוי אכותיים לשימוש מקצועי בלבד אותם לא תמצאו על המדפים ברשתי השיווק השונים, רמת המקצועיות של חברות הניקיון גבוהה יותר משל עוזרת הבית, חברת הניקיון מעסיקה מספר עובדים שמנקים את הבית ביעילות בו זמנית.

עוזרת בית אחראית גם על הסדר בבית (שירות שחברות ניקיון לא מסדרות), היא מכירה את הבית היטב ויודעת היכן מקומו של כל חפץ וחפץ, ישנם עוזרות בית שמחליפות מצעים, עוזרות עם הכביסה ומבצעות משימות נוספות שאינם באחריות חברת ניקיון.

עוזרת בית מספקת שירותי ניקיון אחת לשבוע או פעמיים בשבוע לעומת חברת ניקיון שמבצעת ניקיון חד פעמי תקופתי, המחיר הוא שונה, חברת ניקיון גובה מחיר גלובלי עפ"י מטר מרובע ואילו עוזרת בית לפי שעה.

 כיצד לבחור בחברת ניקיון ?

מאחר ויש באינטרנט עשרות חברות ניקיון, כדאי לבדוק איזו חברה וותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום, ניתן לעשות סקר שוק אצל מכרים, שכנים, משפחה ולקבל המלצות בנושא.

ניתן להתקשר לחברות שונות, לבקש הצעת מחיר ולהתרשם בהתאם.