• זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות

ניקיון משרדי הייטק

במשרדי ומפעלי ההייטק כיום דרוש סטדרנט מאוד גבוה מבחינת ניקיון.

העסקים האלה מזוהים עם חדשנות וקידמה ופשוט חייבים להיות נקיים, לרוב העובדים בחברות ההייטק עובדים שעות ארוכות ויש גם מקומות שמאויישים תמיד בעובדים, חברת הייטק רצינית חייבת לדאוג לעובדים לסביבת עבודה נקייה שתתן להם תחושה טובה ותייצר להם סביבת עבודה נוחה שתעלה בסופו של עניין את התפוקה של העובדים.

 הזמנה של חברת ניקיון שתפקידה והתמחותה היא בניקוי חברות הייטק, זה בגדר חובה לכל חברה רצינית.

למה משרד הייטק חייב להיות נקי ?

חברת הייטק שמעוניינת או מתיימרת להיות בליגה אחת עם הגדולות חייב לקחת ברצינות את נושא הניקיון, איך אפשר לעבוד כשסביבת העבודה לא נקיה ומשרדי החברה לא נעימים ?

כדי לתת לעובדים שלכם את המצע הטוב והנקי ביותר לעבוד בו, חוץ מתנאי העבודה והעיצוב של המשרד, חייבים לחשוב גם על נושא הניקיון.

תדמיינו מצב שבו מגיע למשרדכם לקוח חשוב מחו"ל, שמעוניין להשקיע בחברה שלכם או לקנות ממכם את המוצר או הטכנולוגיה שאותה אתם מייצרים, אחרי שיחות טלפון רבות שבהן שיכנעתם אותו שהחברה שלכם מעולה ועובדת בצורה נפלאה, הלקוח מגיע, רואה כלים מלוכלכים בכיור שנשארו מהישיבה הליילית, כתמי קפה על שולחנות בחדר הישיבות, שירותים עם ריח לא טוב, אבק בכל מקום…

מה הלקוח או המשקיע הפוטנציאלי יחשוב על החברה שלכם ? הוא יבין שיש לו פה עסק עם חברה שאפילו לדבר הבסיסי ביותר כמו ניקיון לא מצליחה לדאוג, אז איך הוא יתן אמון וישקיע בחברה שלכם ?

ניקיון מעלה את התפוקה במשרד

בחברות הייטק רבות יש פעילות רבה לפעמים אפילו מסביב לשעון, מגיעים אורחים רבים והחברה מעסיקה עובדים שהמטרה שלכם בתור מנהלים היא לגרום לעובדים להיות מרוצים ולבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

מחקרים רבים נעשו על ההקשר שבין סביבת עבודה נקיה לבין תפוקה.

ככל ששולחן העבודה ובכלליות המשרדים עצמם נקיים ככה העובדים ירגישו טוב יותר, אי סדר ובלאגן או ריחות לא נעימים מורידים משמעותית את היצירה ויכולת העבודה, כולנו מכירים את זה, שולחן מבולגן מוביל לחוסר סדר בראש מה שמוביל לעבודה לא יעילה.

חברת ניקיון למשרדי הייטק

אנחנו בחברת ס.צ פרו קלין בע"מ מציעים לכם שירותי ניקיון עבור משרדי הייטק, אנחנו חברה ותיקה מאוד בשוק בעלת ניסיון רב ועובדים מקצועיים שמקבלים שכר גבוה מהממוצע, ולכן עושים את עבודת בצורה יסודית.

אנחנו נדאג לריח מעולה, ניחוחות טובים במשרדים ובחללים המשותפים, נדאג לנקות את כל הרהיטים, החומרה, וכמובן לשטוף את הרצפה כך שהמשרדים ינצצו ולעובדים ולאורחים יהיה נעים לשהות בהם שעות ארוכות ולתת תחושה נעימה עם ריח מעולה.

למעבר לחברת שיפוצים לחץ כאן

ניקיון חדר אוכל והמטבח

במשרדים גדולים וקטנים עובדים עשרות ואפילו מאות עובדים, המטבחון וחדרי האוכל הם חלק נכבד מהחברה, עובדים משתמשים במטבחונים האלה לשתיית קפה או לחטוף איזה נשנוש קל ולפטפט עם הקולגות בארוחת הבוקר.

בארוחת הצהריים עובדים רבים בוחרים להביא איתם אוכל מהבית או להזמין אוכל במשרד ולהשתמש בכלים רב פעמיים, חלק מהעובדים גם נשארים עד השעות המאוחרות של הערב או הלילה במיוחד כשיש פרויקטים חשובים והלחץ עולה כך גם כמויות הקפה והנשנושים.

אנחנו נדאג לכך שהמטבח וחדר האוכל תמיד יהיו נקיים, שלא יהיו כלים בכיור, ותמיד שעובדים יכנסו המיקרוגל, הטוסטר ושאר הציוד במטבחון שלכם יהיה נקי ונעים כך העובדים יוכלו להנות מהארוחה או הקפה ולקבל תחושת בית נעימה.

ניקיון משרדי הייטק
לחץ על התמונה למעבר לדף ניקיון משרדים

שירותי האורחים והעובדים

במשרדי הייטק גדולים וקטנים השירותים הם חלק מאוד חשוב ממערך החברה.

העובדים שלנו ידאגו לניקיון מאוד מוקפד וסנטרי של השירותים, אנחנו משתמשים בחומרי ניקיון וחיטוי הכי טובים שיש על מנת שהעובדים שלכם יוכלו להנות משירותים נקיים ונעימים, נדאג שתמיד יהיה מלאי גדול של נייר טואלט איכותי, סבון ידיים, ניירות ניגוב וכמובן הכוכב של התקופה – אלכוג'ל.

מה המחיר של חברות ניקיון?

מבואה והלובי של המשרד

אין על רושם ראשוני טוב, לכן הכניסה למשרד ההייטק שלכם היא מאוד חשובה, יש בה תנועה רבה, אנשים נכנסים ויוצאים במהלך כל היום, כשלקוח או עובד נכנס למשרדכם חשוב מאוד ליצור רושם ראשוני טוב, אנחנו נדאג לכך שיהיה ריח טוב בכניסה על מנת להשרות אווירה נעימה וכמובן לדאוג שכל הריהוט יהיה נקי מאבק והרצפה מתוקתקת.

והכי חשוב הניסיון, מגדולות חברות ההייטק נמצאות בין לקוחותינו מספר רב של שנים . נשמח לשתף אותכם בחוות דעת

התקשרו אלינו עוד היום ונדאג להתאים את שירותי הניקיון לצרכי המשרד שלכם.

מעבר מהיר לניקיון משרדים