• זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות

ניקיון אולם תצוגה

ניקיון אולמות תצוגה כשמם כן הם – נועדו להציג את סחורתכם, מייצגים ומוצגים שונים בדרך כלל יקרים מורכבים וכבדים.

אולמות התצוגה הן סוג של מוזיאון של התכנים שאותם אתם מעוניינים למכור או להציג ללקוח, זה הפנים של העסק או של הגוף שלכם, לא הייתם רוצים להכנס למוזיאון לא נקי נכון ? אז למה שמישהו ירצה להכנס לאולם תצוגה מלוכלך ?

בניגוד למפעל או למוסך ששם הלקוח בדרך כלל לא שוהה, לאולם תצוגה הלקוח מגיע בשביל להתרשם מעבודתכם ולרכוש את המוצר שאותו אתם מציגים.

ניקיון אולם תצוגה

למה חשוב לשמור על אולם תצוגה נקי ?

פעמים רבות קורה שלקוח נכנס למקום חדש בשביל לקנות מוצר כלשהו, הרושם הראשוני והחוויה שאותה הוא סופג תקבע האם הלקוח ימשיך במהלך הרכישה, חוויה רעה או רושם ראשוני רע יגרמו ללקוח לוותר או לא לרצות לחזור שוב לאולם התצוגה.

הרושם הראשוני אותו הלקוח יקבל יקבע את התחושה הכללית – תחושה טובה תוביל כנראה לחווית רכישה טובה ותוביל בסופו של עניין לסגירה של העסקה.

לקוח שנכנס לאולם תצוגה היגייני, אסטתי, נעים בעל ריח טוב של רעננות יקבל רושם ראשוני טוב, יבין שהמקום מתוחזק היטב ואפילו באופן לא מודע מקום עם ריח טוב גורם לאווירה יותר טובה.

ניקיון בדרך כלל מצביע על איכות אולם התצוגה, אולם מלוכלך ומוזנח יתן ללקוח אווירה שהעסק עצמו לא מנוהל היטב והוא מוזנח – אולמות תצוגה מתוחזקים ונקיים ישרו לקוח על הלקוח הפוטנציאלי ויגדילו משמעותית את סיכוי המכירה, הלקוח ישאר זמן רב יותר באולם התצוגה ויתרשם ממגגון מוצרים.

זכרו אף אחד לא רוצה לשהות זמן רב במקום מלוכלך עם ריח לא נעים.

לחץ למעבר למידע נוסף על ניקיון משרדים

מה חשוב בניקיון אולמות תצוגה ?

ניקיון של אולם תצוגה שונה בתכלית מניקיון של משרד או בניין מגורים, זו עבודה מורכבת וקשה שנדרשת בשבילה היכרות ייחודית עם המקום וידע מאוד מקצועי בכל מה שקשור לחומרי הניקיון וההתאמה שלהם למייצגים המוצגים באולם התצוגה.

ניקיון של אזורים אלו יעשה בצורה מאוד מוקפדת תוך כדי זהירות רבה – כמובן שחשוב מאוד לדאוג לרצפה מבריקה וחלונות ראווה מצוחצחים בשביל שהפריטים יוצגו בצורה המירבית ויראו באופן הטוב ביותר האפשרי.

כמובן שחוץ מזה חשוב הניקיון ה"רגיל" – שירותים נקיים, שולחנות המשרד או הדלפקים, מטבחון העובדים, הכל צריך להיות מתוקתק ונקי על מנת שהקהל שמגיע לאולם התצוגה יכול להתרשם לטובה מהאולם ומהמייצגים שבו.

איך מנקים אולם תצוגה ?

בשלב ההתחלתי הצוות המקצועי והמיומן של חברתנו  – פרו קלין בע"מ יתחיל בניקוי יסודי של השולחנות, כסאות, ארוניות ושאר חפצי המשרד של נציגי המכירות, אחרי זה נדאג לנקות את הרצפה של אולם התצוגה עם חומרי ניקוי איכותיים – הרצפה חייבת להבריק ולתת תחושה של היגיינה וניקיון.

ישנם אולמות עם למינציה או פרקטים אמיתיים, אנחנו יודעים לטפל ברצפות מהסוגים האלה ונתאים את החומרים המתאימים אליהם על מנת לא לפגוע ברצפה היקרה שלכם.

נדאג לנקות את אזור הלקוחות, פינות הישיבה, הריהוט, מטבחון ופינת הקפה אם יש וכמובן את כל הכלים החשמליים – נדאג לנקות את הכורסאות והספות בעזרת שואבי אבק מתקדמים שמותאמים לסוג הניקיון הדרוש.

שירותים – השירותים חשובים ביותר, אף אחד לא רוצה להכנס לשירותים עם ריח רע, לא העובדים ולא הלקוחות, במיוחד בתקופה זו של הקורונה – ההיגיינה חשובה מאוד, נדאג לשירותים מבריקים עם מלאי גדול של נייר טואלט וסבון ידיים איכותי וכמובן ריח טוב שישרה אווירה נעימה גם בשירותים.

מבחינת ניקיון המוצרים והמייצגים שאותם אתם מציגים באולם הראווה שלכם, נדאג יחד אתכם להתאים את הניקיון הטוב והזהיר ביותר עבור המוצרים היקרים שלכם, הצוות שלנו מיומן ויתודרך בהתאם לציפיות ולמוצרים שאותם אתם מציגים.

קצת על חברת פרו קלין בע"מ

יתרונות החברה שלנו  :

  1. *ניסיון – החברה הוקמה לפני שנים רבות והיא בעלת ניסיון גדול של בתחום ניקיון אולמות התצוגה, בזכות השנים הרבות בתעשיה הפכנו למקצוענים.
  2. * מקצועיות – חברתנו שומרת על רמה מקצועית מאוד גבוהה של העובדים אותם היא מעסיקה, אנחנו עובדים עם זכוכית מגדלת ובוחרים עובדים טובים, מקצועיים ואמינים, על מנת שאתם תקבלו את שירות הניקיון הטוב והמקצועי ביותר.
  3. *יחס חם וטוב – חוץ מהניקיון הטכני אנחנו מבינים שחשוב להתאים את השירות לצורכי הלקוח ולגלות אמפטיה וסבלנות רבה לאולמות התצוגה שלכם.

מחפשים חברת שיפוצים ?