ניקיון דרגנועים

ניקוי הדרגנועים מתבצע באמצעות מכונות ומכשירים ייעודים לניקוי דרגנועים וחומרים מיוחדים להסרת שומנים  ללא פגיעה במערכות החשמל וההיסע. ניקיון הדרגנוע מבוצע על ידי מפעיל מיומן. שלבי ניקיון הדרגנוע :

  • טאטוא יסודי של הדרגנוע על ידי מברשות מיוחדות.
  • ניקוי מדרגות הדרגנוע על ידי מכונה ייחודית המיועדת לניקיון דרגנועים ושימוש בחומרי ניקיון ייחודים ובכך שומרים על תקינות הדרגנוע.
  • ניקוי מעקות הזכוכית.
  • כמו בניקיון הדרגנועים, קיים לצוותנו חומרים ומכונות ייחודיות לניקיון מעליות.

מעבר מהיר לניקיון שטיחים

לחברת פרו קלין קיימות מכונות מהטובות בשוק, הידע והחומרים באיכות הגבוהה ביותר עם הצוות הטוב ביותר שלא נותנים מקום לטעויות.

מעבר מהיר לניקיון משרדים

מעבר מהיר לניקיון חניונים

מספקים את כל שירותי הניקיון – פרו קלין והמקום מבריק !

ניקיון דרגנועים

 

חברת ניקיון דרגנועים

ניקיון דרגנועים הוא פעולה חשובה מאוד עבור כל מי שהוא בעל קניון או בניין משרדים גדול. הדרגנועים שנמצאים בשימוש יום יומי ובכל רגע ורגע הם צוברים כמויות גדולות של לכלוך וחיידקים. חשוב מאוד לנקות את הדרגנועים בצורה יסודית ומקצועית שתשמור הן על המראה שלהם והן על בריאותם של המשתמשים בהם תדיר. חברת פרו קלין מספקת שירותי ניקיון איכותיים באזור המרכז ותשמח לעמוד לשירותכם.

מה כולל ניקוי דרגנועים?

הדרגנועים הם למעשה המנוע של המדרגות הנעות אשר מאפשר את התנועה שלהם מעלה ומטה. מעבר לשמירה בסיסית על ניקיון הדרגנוע חשוב מאוד להקפיד על ניקוי האבק שכן הצטברות אבק עלולה לפגוע במנגנון ובכך לשבש את פעולת הדרגנוע. ניקיון דרגנועים כולל מספר נקודות חשובות:

  • חברת הניקיון דואגת לכל מקרה של חריקה בדרגנוע ולהחזרתו לפעילות תקינה זאת בגלל הצטברות לכלוך.
  • חברת הניקיון כמובן אחראית גם על ניקיון סדיר של הדרגנוע גם אם לא נוצרה בו כל תקלה. ניקיון קבוע עוזר למנוע תקלות עתידיות ולכן חשוב מאוד להקפיד עליו.
  • הדרגנוע הינו מכשיר שרבים עושים בו שימוש מידי יום ביומו ולכן הוא אינו היגייני. פעולות הניקיון שומרות על סטריליזציה של המכשיר בכדי להקפיד על תנאים היגייניים גבוהים בכל יום מחדש.
  • בטיחות- במידה והדרגנוע לא נוקה כמו שצריך עלולות להיווצר בעיות שפוגמות בבטיחות שלו. חשוב הקפיד על תחזוקה וניקיון בכל יום בכדי לא ליצור בעיות שיפגעו בבטיחותם של המשתמשים במכשיר.

ניקיון דרגנועים מקצועי

ניקיון דרגנועים מומלץ לעשות אך ורק בעזרת חברת ניקיון מקצועית אשר מכירה את התחום ויודעת בדיוק מהם החומרים ומהן הפעולות אשר ישמרו הן על הביטחון והן על הבריאות של הנוסעים. הקפידו לבחור בחברה בעלת ניסיון וותק שתוכל לספק עבורכם שירות מקצועי ואיכותי. פרו קלין הינה אחת מחברות הניקיון הוותיקות ביותר בתחום, ועובדת עם מכוונה מיוחדת לניקוי דרגנועים. בעזרת ניסיון לא מבוטל וצוות עובדים מסור ואיכותי אנו נשמח לספק עבורכם את השירות המדויק לו אתם זקוקים. חברתנו מתמחה במספר רב של תחומים ואנשי הצוות עוברים את ההכשרה הנכונה והטובה ביותר על מנת שתוכלו ליהנות משירות ברמה גבוהה.