ניקיון חניונים

חברת ס.צ פרו קלין בע"מ מספקת שירותי ניקיון חניונים ללקוחות פרטיים ולגופים ציבוריים זו המומחיות שלנו.

  1. ניקיון חניונים בקניונים
  2. ניקיון חניונים בבניינים משותפים
  3. ניקיון חניון בניין משרדים
  4. ניקיון חניון בית פרטי.
  5. ניקיון חניון במגדלי יוקרה ועוד…

אנו מנקים את החניונים ביסודיות רבה ומשתמשים בחומרי ניקוי מתוצרת חברות המובילות ובמיכשור מתקדם וציוד חדשני.
אנו עובדים בכל שעות יום בהתאם לדרישת הלקוח ומבלי להפריע לתפקווד יומי של העסק.

קצת על ניקיון חניונים – ניקיון חניונים הוא מורכב יותר מנראה לעין

  • לניקיון חניונים מקצועי קיימים מספר צעדים, בין פעולות ניקיון החניונים פרו קלין מבצעת את הכנת החניון על ידי סריקת אנוש של איסוף פסולת ,אשפה גדולה והכנה לטאטוא ושטיפה
  • טיטוא החניון באמצעות מטאטא מכני רכוב ובנוסף על ידי עבודת טיטוא ידנית.
  • שטיפת החניון באמצעות מכונת שטיפה מכנית רכובה על ידי נהג מוסמך , המכונה מבצעת את השטיפה עם חומר מיוחד שנועד לניקוי ריצוף החניון.
  • שטיפת תקרות החניון על ידי מכונת שטיפה בלחץ מים גבוהה.

לחברת פרו קלין קיימות מכונות מהטובות בשוק, הידע והחומרים באיכות הגבוהה ביותר עם הצוות הטוב ביותר שלא נותנים מקום לטעויות.

איך מתבצע ניקיון החניון?

ניקיון חניונים מתבצע בשיטת ניקיון עם זרם קיטור זוהי שיטה טובה ביותר לניקוי רצפת בטון.
תחילה אנו מטאטאים היטב את החניון מלכלכוך והאבק, מפנים פסולת ושוטפים את החניון עם צינור קיטור משכולל בעל זרם חזק במיוחד
שמנקה את משטח הבטון ביסודיות כולל את הכתמים הקשים ביותר.

מה צריך בשביל לבצע ניקוי חניון בצורה מקצועית ?

ניקיון חניונים ותחזוקתם היא עבודה קשה מאחר ולהבדיל ממקומות ציבוריים שונים, רוב האנשים מתייחסים לחניון בצורה שונה.
לדוגמא : זורקים אשפה מהאוטו לרצפה / מכבים וזורקים בדלי סיגריות או אוכל שהתיישן ברכב.

בחניון בדרכלל תצבר כמות פיח בקירות ובתקרה וכתמים של חריקות רכבים ושמנים על הרצפה.
לכן ישנה הצטברות של לכלוך רב בחניונים, מה שגורם לצורך בתחזוקה וניקיון של המקום באופן שוטף.

בעבודת ניקיון מהסוג הזה דרושה מקצועיות רבה, ציוד מקצועי, וחומרים לניקוי חזקים במיוחד, פה חברתנו נכנסת לתמונה ומסירה דאגה מליבכם.
חברתנו מובילה את התחום לא מעט שנים וזאת בזכות היחס הקפדני לכל עבודה שאנחנו מבצעים ואנשי המקצוע שלנו.

כל אדם נבחר בקפידה ולא כל אחד זוכה להצטרף לצוות שלנו !
אנו בוחרים את הטובים ביותר בכדי לשמור על הרף הגבוהה שהצבנו לעצמנו ויודעים שעבודת ניקיון מקצועית
תלויה בציוד מתקדמים בשילוב החומרים הנכונה ומי שמבצע את העבודה !

איזה עוד שירותים אתם מספקים ?

בנוסף לניקוי חניון ס.צ פרו קלין בע"מ תשמח להעניק טיפול גם ללובי הבניין וחדר המדרגות, ניקיון יסודי כולל מעקות, ניקיון לווטרינות, ניקוי יסודי למעלית ועוד…
ס.צ פרו קלין בע"מ היא חברת ניקיון אכותיית וותיקה שמספקת שירותי ניקיון רבים ברמה אכותית תוך שמירה על סטנדרט גבוהה של עבודה.
אנשי צוות מקצועיים ואמינים, ציוד ומכונות חדישים, חומרי ניקוי הטובים ביותר – כל אלה ביחד מבטיחים תוצאה משולמת !!!

בין שירותינו תוכלו למצוא שירותים נוספים כמו : ניקוי שטיחים,, פוליש קריסטל,
ליטוש אבן, ליטוש מדרגות, ניקיון משרדים ,ניקיון דרגנועים ושירותי הדברה ועוד..

אנו מספקים את כל שירותי הניקיון – ס.צ פרו קלין בע"מ והמקום מבריק !!!

ניקיון חניונים

 

חברת ניקיון חניונים

שירותי ניקיון חניונים דורשים הכשרה ייחודית וכן חומרים מיוחדים אשר יספקו ניקיון איכותי ומקצועי. ישנם מגוון סוגי חניונים ביניהם חניונים חיצוניים, חניונם תת קרקעיים, פתוחים או סגורים וכל סוג חניון דורש סוג ניקיון שונה. על מנת לקבל תוצאות מדויקות חשוב לבחור בחברה אשר מכשירה את עובדיה בדיוק להתמודד עם כל סוג ניקיון לכל סוג חניון. פרו קלין הינה חברת ניקיון מומחית אשר מבצעת עבודות ניקיון ותחזוקה מכל סוג וביכולתה לספק עבורכם בדיוק את המענה לו אתם זקוקים.

מה כולל ניקיון חניונים?

בישראל ישנם מספר רב מאוד של חניונם מסוגים שונים. בנוסף לניקיון ותחזוקה של העסק, המשרד או הבניין עצמו גם החניון זקוק לתחזוקה ולניקיון אשר ישפרו את המראה שלו. ניקיון חניונים כולל מספר נקודות עיקריות:

  • פסולת- בכל סוף יום יש להכין את החניון ליום העבודה הבא. הכנה מעין זאת כוללת בראש ובראשונה איסוף של כל הזבל אשר מצטבר בחניון. לצערנו אנשים רבים מרשים לעצמם להשאיר שאריות מזון, כוסות פלסטיק, שקיות ועוד על רצפת החניון או בחלל הכללי ויש צורך באיסוף של פסולת זאת.
  • טאטוא ושטיפה- גם רצפת החניון, כמו כל רצפה אחרת זקוקה לטאטוא יום יומי על מנת להסיר את שכבת האבק המצטברת והן לשטיפה אשר תשאיר את הרצפה נקייה ומזמינה ליום הבא.
  • ניקוי עמודים- כל החניונים מלאים בעמודים אשר מסמלים את המיקום בו השארתם את הרכב. העמודים הללו זקוקים לניקיון ולחיטוי כיוון שהם צוברים הן אבק רב והן חיידקים רבים ממגע יד אדם בהם.

חברת ניקוי חניונים מקצועית

חברות ניקיון מספקות שירותים רבים ומגוונים ביניהם כמובן ניקוי חניונים. ביכולתו של כל בעל עסק לבחור את סוגי השירות להם הוא זקוק בכדי לנהל את העסק שלו ברמה הטובה ביותר. חברת פרו קלין מציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון ואחזקה אשר יענו על כל צורך או בקשה שלכם. החברה בעלת ניסיון לא מבוטל וצוות מקצועי בעל הכשרה איכותית על מנת שתקבלו מענה ראוי והולם. חשוב לציין כי מחירי החברה הינם נוחים ואטרקטיביים מה שהופך את הבחירה בפרו קלין למומלצת מאוד.

 

ניקוי חניונים

ניקוי חניונים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הניקיון והתחזוקה של כל בניין משרדים. בדיוק כמו שחלקו הפנימי של הבניין דורש ניקיון מסוג מיוחד גם חלקו החיצוני, שכולל את החניון, דורש תחזוקה מסוג מסוים. לרוב חברות ניקיון מציעות מגוון רחב של שירותי תחזוקה ביניהם גם ניקיון החניון על בסיס יומי. אחת החברות המתמחות בתחום הניקיון לרבות ניקוי חניונים היא חברת פרו קלין.

החשיבות של ניקוי חניונים

על פניו אנו נוטים לחשוב כי אין כל צורך לנקות את החניון כיוון שחוץ מכניסה או יציאה של רכבים לא מתרחש בו דבר. מדובר בטעות יסודית כיוון שבדיוק כמו פנים הבניין או המשרד שלנו גם החניון זקוק לתחזוקה שוטפת, במרבית המקרים אפילו תחזוקה יום יומית.

בראש ובראשונה יש לפנות את החניון מכל הפסולת אשר הצטברה בו במהלך היום והפסולת אכן מצטברת. החל מעטיפות של חטיפים, כוסות קפה ריקות או שקיות ניילון פזורות. בנוסף, את רצפת החניון יש לנקות ביסודיות הן על ידי טאטוא הרצפה והן על ידי שטיפתה. גם העמודים זקוקים לחיטוי וניקיון, המעליות ועוד. הניקיון מתבצע הן במהלך היום עצמו בעזרת מכונות מיוחדות והן בסופו של כל יום כאשר החניון סגור למבקרים. יש לשים לב כי חברת הניקיון עובדת עם חומרים איכותיים שאינם מזיקים לאדם או לסביבה על מנת שלא לגרום נזק בריאותי חלילה לחונים בחניון ביום המחרת.

ניקוי חניונים איכותי

ניקוי חניונים אינו דבר של מה בכך והוא דורש פעולות שונות מאשר ניקיון של משרד. לרוב העובדים ישתמשו במכונות מיוחדות המתאימות לעבודות מעין אלו וכן לחומרים שונים ומיוחדים המיועדים בעיקר עבור עבודה במקומות סגורים. בחירת חברת ניקיון היא בחירה חשובה שכן בחירה לא נכונה עלולה לגרום נזק לחניון עצמו או למשתמשים בו. פרו קלין נחשבת לאחת מחברות הניקיון המוכרות והוותיקות בתחום. החברה מכשירה את עובדיה ומספקת עבורם את הציוד והחומרים האיכותיים והמתקדמים ביותר. צוות העובדים המסור שלנו ידאג לכל מבוקשכם ויאפשר לכם ליהנות בכל בוקר מחדש ממקום עבודה נקי, מסודר ומושך את העין במחיר שווה לכל כיס.

 

למעבר לקבלן שיפוצים וקבלן גבס לחץ כאן